fredag den 23. november 2012

Julekalender DIY.. Lego Duplo, del 2



Jeg har glemt alt om lim -vi havde ikke flere limstifter til limpistolen!
Så jeg gav den tape

Lidt tape i hvert hjørne -så render det ingen steder :)

Jeg tapede alle 4 kasser sammen til en stor rektankel og fandt mit silkepapir frem.
Jeg har gemt silkepapiret, som kommer fra alle mine pakker fra dinkage.dk ;)

Hmm!! Det ser ikke flot ud..
Jeg skulle helt klart have valgt wc-rullerne!!

Så jeg lagde mere papir på rundt om kassen og tapede det på!
Næste år så MALER jeg kassen

Kønt ser det ikke ud.. men jeg er sikker på at kassen vækker begejstring hos min yngste på 1½ :)
Især med noget inden i ..

godt med lim på alle kanter

( Jeg puttede Lego Duplo i alle hullerne )

Og et stort stykke silkepapir lagt dobbelt, hen over..
Limen fugter papiret, så når det er tørt, så er de små rum helt dækkede.

Jeg havde fundet glitter-lim i netto til en 10'er og den kørte jeg rundt på alle kanter.


Så er det bare at lade kalendern tørre og glæde sig til at åbne :)

















2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...