torsdag den 22. november 2012

DIY på Jule-udstikker-krans



Jeg har rigtig mange jule-udstikkere og jeg får aldrig brugt dem alle. Alligevel vælger jeg den sikre vej..

Jule udstikker, læg dem alle sammen frem :)

Clips til fastgørelse af udstikkere

Snor til ophæng og fastgørelse af udstikkerene
Cake drum på 30 cm, og saks
Jeg brugte pladen til at lægge mine udstikkere op på inden jeg clipsede dem sammen,
så kransen blev pæn rund..

Bånd til sløjfen, eller ophæng



Jeg bandt min krans sammen med snor.

Du kan bruge sekundlim for at slippe for at se på snorene.
Du clipser formene sammen så du ved de passer sammen inden du limer eller binde dem sammen.
Der kan også blive brug for at rykke rundt eller at prøve forfra nogle gange.
Lad clipsen sidde på indtil limen er godt tør -så får du heller ikke rykket rund på udstikkerene eller formen på kransen. Den skal bindes stramt for ikke at rykke for meget.

Jeg er ikke sikker på at limen er nem at fjerne igen og jeg vil "helt sikkert" få brug for nogle af udstikkerene igen en anden gang (tror jeg -og hvor mange gange har jeg brug dem de sidste 4 år?? -ikke een!!!) , men jeg fandt alligevel på at bruge snor..

Jeg syntes det ser OK ud med snoren
-det giver lidt mere JUL med den rød/hvide snor, bilder jeg mig ind.. ;)

Den "færdige" krans -den mangler stadig en stor sløjfe

(Måske! jeg er ikke god til sløjfer i mit hjem. Det er kun andre steder de ser fede ud -tro mig..de ser malplaceret ud her hos mig..drukner nærmest i legetøj, rod og mangel på voksen-stil)

1 kommentar:

  1. Fantastisk ide, hvem har ikke for mange udstikker forme ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...