lørdag den 24. november 2012

Personlig gave..

Billeder af gaven til dagen's fødselar.
Mens jeg tager til 60 års fødselsdag i aften og "slikker sårene" i morgen,
så må I kigge på gaven, jeg har lavet til ham.

Kortet har dagpl.mor Tove lavet for mig.

En lille hilsen..

300kr i den lille kuvert, under kortet med kronhjorten.
Kuverten har Tove også lavet for mig


Jeg håber at min hjemmelavede gave falder i god jord og ikke mindst pynter/ser personlig ud på gavebordet, men mon ikke? Jeg kan godt lide de anderledes og personlige gaver.

Sidste år fik min anden onkel/farbror denne "personlige" kage,
transporteret af selvsamme onkel der nu fylder 60 år i år og fejres i aften :) 

GOD LØRDAG TIL JER DERUDE

4 kommentarer:

  1. Super fin personlig gave - den bliver han glad for :-)

    SvarSlet
  2. Hvor sejt er det ikke lige altså! Jeg bøjer mig i støvet! :D

    SvarSlet
  3. For dælen da... Sikke et projekt. Og super vellykket :D
    Tænk at du har siddet og nørklet med den kalender (har set DIY). Jeg er dybt imponeret. Vil du kende min fødselsdag????? :)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin gave. Der er bare ikke noget bedre end når det man giver væk er personligt. Det bliver han helt sikkert rigtig glad for:) Hav en dejlig aften!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...