søndag den 18. november 2012

Morgenmads vafler til eftermiddagskaffen

Inspireret af Anne og hendes vafler, startede jeg mit eget "vaffelbageri" op, så vi kunne få vafler til eftermiddagskaffen.


Jeg troede jeg havde fundet opskriften hos Anne, men jeg kan ikke finde den igen.
Den opskrift jeg havde fundet (det er noget tid siden) lyder sådan her:

Morgenmads vafler..

2 modne bananer
3 æg
1 dl havregryn
1dl mel
½ tsk salt
lidt kardemomme

Mos bananerne og rør dem med de andre ting. Varm vaffeljernet op og lav dine vafler.
Jeg lavede en dobbelt portion og jeg fik 10 vafler ud af det :)


Vaflerne kan serveres med skyr, honning, lidt hakkede nødder, friske bær eller lign.

og som jeg nu sidder her i mørket og skriver opskriften ind, så står der Morgenmads PANDEkager..
-men de smager godt som vafler ;) hehe




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...