torsdag den 29. november 2012

Buttede små stjerner

Jeg har set de her små stjerner et sted (flere steder) og nu kan jeg ikke huske hvor og kan ikke finde dem igen, men jeg prøvede at lave dem efter min hukommelse og det lykkedes i første forsøg
DET er jeg stolt af!

Jeg lavede dem også i lille-bitte

Det ville blive et pr søde øreringe!!

På messen (kreative dage) købte jeg et pr små stjerne-øreringe til min datter, nu er jeg nødt til at prøve om ikke jeg selv kan lave et pr af de her buttede stjerner :)
..om jeg får det gjort, ved jeg ikke, men jeg HAR købt ind til det.

7 kommentarer:

  1. Ja jeg tror helt sikkert det er der :) tak. Ja der er nok af projekter der skal afprøves :) det er så hyggeligt.

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde. Tak for linket, nu er de også på min to-do liste :)
    Jeg er nødt til at se om jeg kan lave et par øreringe.

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde ,... kunne godt komme på min liste over juleting der må prøves ;)

    SuperPrinsessen.dk - kig endelig ind forbi ;)

    SvarSlet
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet
  5. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet
  6. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet
  7. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...