lørdag den 1. december 2012

KÄHLER

Jeg har modtaget de her flotte tallerkner fra kählerdesign for lidt tid siden og nu er de mine ynglings!
Godt nok er vi 6 personer i familien, men jeg bruger dem som serveringsfade.


Med en pris på 150kr og 200 kr for de store af stk,
 kan jeg kun drømme om at kunne dække op til fødselsdage i familien.
Vi er 19 personer når vi har samlet de nærmeste, så jeg ønsker mig bare at dække på til min egen flok på 6, til at starte med.. men de er KLART på ønskesedlen ligesom MANO kopperne.


6 kommentarer:

  1. Ih de er også vildt flotte!
    Er det Kähler som har sendt dem til dig?

    SvarSlet
  2. Wow hvor er de lækre ! Hvordan bliver man så heldig ?

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare såååå flotte ... TILLYKKE

    SvarSlet
  4. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...