fredag den 7. december 2012

Nissedøren

Vi har stadig vores nissedør og nu har han fået en postkasse. Der er kun gaver hver søndag i år og det virker ungerne godt tilfredse med. De har jo deres Lego kalendere de åbner hver morgen og det er ligefør vi er bagud grundet sygdom den sidste uge. Men nu lakker sygdommen forhåbentlig mod enden :)

Nissedør og postkasse

Til kreativedage købte jeg postkasse, krans til hoveddøren, en trappe og en tæppebanker, men jeg har slet ikke haft tid til hverken at dekorere eller male trappen eller for den sagsskyld selve døren. Tilgengæld er den på min liste til næste år, hvis jeg husker det :)

Billedet minder mig virkelig om hvor meget vi ønsker os maling og et nyt gulvtæppe til jul -eller ihvertfald bare pengene til det. Hele huset ser godt slidt ud efterhånden..

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...