søndag den 2. december 2012

Candy cane chocolate for milk, Homemade

Julen er hjerternes fest (og chokoladens)
Dette er en del af gaven til min lillebror's fødselsdag (jeg tror ikke han kigger med)
Chokolade rørepinde med julestokke (candy cane)
Røres i et stort glas varm mælk

Jeg har ledt efter et sted (fysisk butik) med rød og grøn wilton krymmel jeg kunne købe, men jeg har kigget flere steder uden held. Jeg er ellers ikke til wilton produkter sådan generalt, men det ville bare passe SÅ godt som et lille farverig "juledrys" oven på chokoladen. Jeg har brugt lidt chokoladespåner istedet.

5 kommentarer:

  1. Hej Lene!
    Er lige faldet over din blog. Har selv lavet chokopinde, men med almindelige træpinde i. Tror da jeg skal prøve at lave dem med sukkerstokke også - smadder sød ide :)
    Prøv at kigge i Kop & Kande efter Wiltons julekrymmel. De har et ret stort udvalg, og mener at have set det i min egen lokale Kop & Kande.

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  2. Tak for det Camilla. Vi har ikke en kop og kande i nærhenden, men jeg skal huske at kigge efter når vi er på tur :) Tak

    SvarSlet
  3. Hvor har du købte candy canes? Jeg er amerikaner og vil meget gerne har nogen på min juletræ. Tak!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...