mandag den 17. december 2012

Vi elsker Rudolf

Kagen her er spist for 14 dage siden efterhånden. Indlæget har lagt og ventet på overskud fra sygdom af både børn og voksne. "Svingende" feber og hoste der tager ca 1½ uge at komme over!
Vi har lavet lidt juleslik, men billederne sider fast i kameraet, mens vi leder efter kablet til at overføre billeder med. Pist væk er det! Men vi finder det vel til sidst..
 
Traditionen tro, lavede jeg kage til min lillebror's fødselsdag. Han slipper ikke selv om han er over 30 og det tror jeg passer ham meget godt :) ihvertfald var kagen god, selv om jeg stod tilbage med den hakkede mørke chokolade der skulle have brudt den bløde fede kondittercreme.
 
Julekage til fødselsdag

Rudolf og juletræer

Rudolf

træer
 
Kagen var lagkagebunde med jordbær mousse og konditercreme.
En hjemmelavet kagecreme med flødeskum. Overtrukket med rød overtræksmarcipan :)

7 kommentarer:

  1. Sikken fin kage! Og Rudolf er bestemt sød :o) Håber du får en god jul på trods af sygdom!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :) Jeg håber også snart vi er friske igen :)

      Slet
  2. Ja, Rudolf er altid sød med sin skønne røde næse :) Og man bliver aldirg for gammel til Rudolf.
    Håber I alle bliver klar til jul (vi har taget vores del af hoste- og snøftesygen)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg tror altså heller ikke man sådan lige vokser fra Rudolf :)
      Ja vi bør være fritaget for sygdom et stk tid nu -sådan bør det være.

      Slet
  3. Hej Lene, Skøn kage - hvis den bare smagte halvt så godt som den ser ud, så er jeg ikke i tvivl om, at hele kagen hurtigt fik ben at gå på:-)
    Du har vundet min give away (jeg har sendt dig en mail - måske er den gået i spamfilteret). Skriv til mig i dag, så jeg kan få sendt stjernerne til dig inden jul:-)

    Mvh Anne-Mette
    femthe.blogspot.com
    femthe@gmail.com

    SvarSlet
  4. Dejlig blog du har - jeg bliver utrolig lækkersulten :)
    Ham Rudolf er da bare for sød

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...