mandag den 24. december 2012

Julehjerter og stokke

Julestokke med hvid chokolade og julehjerter
 
Helt enkelt, men dog så festligt.
 
Jeg gik jo hen og vandt Charlotte's giveaway hvor der liiiige præcis var det krymmel jeg tidligere har drømt om..og så har den fået på alle tangenter lige siden..selv Charlotte fik en lille hilsen tilbage med to rørepinde med krymmel :) Jeg håber ikke de var smadret til ukendelighed da hun modtog dem :/
 
Chokolade rørepinde med lakrids og med krymmel
 
Mine 2 største fik mig overtalt til at de skulle give dem til deres lærere i "julegave". Det skal siges at det ikke var svært at overtale mig, for jeg syntes det er meget dejligt at de er glade for deres lærere.
 
GLÆDELIG JUL allesammen
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor ser det bare vildt lækkert ud!
    Ville ønske jeg havde set disse lækkerier før jul.. men så må jeg jo bare finde en anledning engang i det nye år.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...