lørdag den 10. november 2012

Norbak sukkerdej

På kage messen i Vejle talte jeg med Hans fra Norbak og vi blev enige om at jeg skulle afprøve nogle af hans produkter. Hans sendte mig 6 forskellige farver af deres HELT egen sukkerdej, som de kalder det.

De har 12 farver som er incl hvid,og 2 slags brun (som jeg forstår det)
og så er der 11 forskellige slags smag.

Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at smage på det og lege med det -og det bliver sammen med mødregruppe 2 af 4 -det har vi allerde bestemt :) (gad vide om vi kan gætte de forskellige smage?)


Jeg syntes det er lidt smart at det er farvet på forhånd -det er lige til at gå til..

Sukkerdej fra Norbak



Norbak sælger også meget andet som blandt andet de her forprintede sukkerpapirere som kan købes i føtex og bilka

Norbak har iøvrigt ene-ret på Disney´s figurene på deres sukkerprint -sejt hva?

Norbak skriver:
"Lav en fantastisk kage til dine børn med deres yndlings Disney-figur på. NORBAK er Disneys eneste officielle leverandør af sukkerbilleder med Disney-figurer på i hele norden. Du kan købe dem i udvalgte supermarkeder og bagerforretninger."

Vi glæder os til mødregruppen kommer og leger - jeg skal nok huske at tage billeder .
Det bliver hyggeligt, det er helt sikker.


3 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på at høre, hvordan det er at arbejde med. Jeg smagte det nede til messen, og det smagte ok, så hvis det er godt at arbejde med, kunne jeg godt finde på at købe det.

    Vh Heidi

    SvarSlet
  2. Spændende. Læste godt nok om produktet. Ser frem til din anmeldelse.

    SvarSlet
  3. Jeg har afprøvet det i hvid, grøn, rød og sort :-) Det er super fint at arbejde med og let at overtrække kager med. Dog synes jeg at det sorte smitter lige lovlig meget af, så er meget påpasselig med at bruge det, hvor det evt kan smitte af :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...