torsdag den 15. november 2012

Et stykke med flag..

Og ikke bare hvilken som helst kage :)
Det amerikanske flag. Stars and stribes.

Kagen skulle have haft swirls, men jeg fik lavet for lidt ostecreme!
Jeg var ikke nærrig med den, så måske var det i virkeligheden det der gjorde det..

Så frem med spartlen og lave lidt struktur på kagen istedet for
Jeg ville have købt rød og blå krymmel, men har ikke fundet det jeg ville have.
(Aflang, rund krymmel i klare farver)
Så kagen måtte undvære -og være en surprice i sig selv

Inden ostecremen kom på.
Ingen havde lovet at den blå farve skulle være bage-egnet, men jeg har før bagt blå, med held.
(Som  i min mariehøne og bi kage til børnehaven)
Kagen var bagt lidt for længe -det var manden der passede ovnen! (god undskyldning, hva?)


STARS AND STRIBES CAKE




9 kommentarer:

  1. Den er da fin alligevel selv om den blå ikke er så klar. Jeg har også sådan lyst til at lave en kage med de store swirls over det hele ....

    SvarSlet
  2. Den er da super sej !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Meget vellykket! Hvilken blå farve bruger du?

    SvarSlet
  4. Super sej kage - hvor du dygtig :-)

    SvarSlet
  5. Hvor mange gange din ostecreme opskrift brugte du?
    Jeg står selv og skal lave en gulerodskage og blev inspireret til pyntningen af dig :). Jeg skal lave en rund kage på ca. 23 cm i diameter.
    Kom ekstra smør og flormelis i for at være sikker på, at ostecremen holdt sin facon?
    Mvh. Charlotte.

    SvarSlet
  6. Jeg brugte en alm portion (skulle nok have lavet en ½ portion mere :)
    Jeg brugte ikke ekstra smør og flormelis

    SvarSlet
  7. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlet
  8. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable information.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...