onsdag den 28. december 2011

Cakepop jagt

Jeg er ud af en jægerfamilie. Jeg har dog ikke selv jagttegn -jeg prøvede ellers, men som 16årig var det ski drengene og byture der vandt. Det er ikke en god kombination at skulle på skydebanen kl 10 søndag formiddag når først man er kommet hjem kl 05.30 fra byen og godt lakket til af våde varer, for ikke at tale om de øredøvende brag det kan være at fyre en jagtgevær af, ved siden af det i forvejen fortumlede hoved.. for ikke at tale om at det er uansvarligt.. så jeg lader min lillebror om DET..

De her rudolf'er kom med min lillebror på jagt i morges.
Jeg ved de ikke overlever. De vil blive ikke skudt, men ædt :)

Kronvildt ;) ..rensdyr

Chokoladekage overtrukket med chokolade og påsat chokoladefondant, øjne og chokolade-næser

GO' JAGT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...