tirsdag den 1. maj 2012

Polterabend hygge

I lørdags, fik en flok søde piger lov at gå ombord i fondant, kage og en masse af mine udstikker, veiner og moulds. Hold op de var kreative og SUPER gode:

Løve, flodhest. Dyrepasser Anders, pink pingvin og den slange vi ikke taler om!

Den blå elefant (som fik mig til at tænke på sigurd's bjørne time som synger om en elefant -den var vist godt nok grå, men grå eller blå?? er vist eet fedt )
En koala, endnu en gang slangen ( vi stadig ikke taler om)
De pyntede og pyntede og fin en flot kage med sig hjem til aftenskaffen.

Griraffen her startede ud som en helt uskyldig giraf, men så fik den en ordentlig tissemand..
så gik der ikke længe før den var blind: med solbriller, armbind og stok
-behøver jeg sige at der var til stor morskab for alle??  he he

De fik også en cupcake, som de kunne pynte.
De blev rigtig fine -den store med hjerterne lavede jeg.


Pigerne var på polterabend og havde slået sine folder i zoo (holdt en slange, muget ud og rigtig været på rundvisning) inden de kom på besøg hos mig og lavede junglekage og cupcakes.
Bruden fik også en lille gave sponceret af dinkage.dk:

Hjerteudstikker med plunger

Tak for en herlig eftermiddag piger :)


2 kommentarer:

  1. Haha.. Det ser ellers ud til I har moret jer :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjov, at de var i Zoo og så videre til dig og lave .... dyr :D God ide.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...