onsdag den 16. maj 2012

Mor's dags gave

Jeg fik mange Mor's dags gaver. Blomster, Chokolade, Gavekort til tøj, badesandaler, en flot billederamme som var en blomst -farvelagt af ældste datteren, tre flotte tegninger, foruden stort morgenmadsbord med rundstykker, kaffe mm -og hjemmelavet "Mor's dags sang".. I dag er det Moar's dag, I dag er det Moar's dag..

Alligevel kunne jeg ikke stå for fristelsen(!) ..og den anden dag hentede jeg min pakke.
Der var lige lidt jeg måtte eje -og mor's dag var SÅR'N en god anledning. I kommer til at se meget mere til de her ting er jeg sikker på. De er allerede i brug. Den lille mini dejskraber kunne jeg ikke stå for.

 De tre runde kagepap .. der var 5, men de to er allerede brugt til at lave modellerede figurere på -det er dejligt at kunne bevæge figurere lidt rundt når man skal arb med dem..

Ringe med bølger -som passer til mine andre ringe
Der her underlag i grøn havde jeg haft kig på et stykke tid.
Jeg glæder mig til at afprøve min nye Sugar Gun
Ikke mindst glæder jeg mig til at tage sko former'en i brug -det tager for lant tid at vente på at sko delene enkeltvis tørrer op så man kan få næste på. Jeg tænker på den skumgummi form der er i sættet med højehæle.

Det hele er købt på dinkage.dk -jeg kan ikke få nok af hendes skide gode service og hurtige ekspedit!!
-det er lige noget der passer mig, for når først ideen er der -så skal det gå stærkt..
og det gør det heldigvis på dinkage.dk

*Dette indlæg er IKKE sponceret*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...