tirsdag den 24. april 2012

Uhmm, dessert



Vi plejer nu ikke at få 2 retter mad, men vi

Youghurt Vanilla Frosting, Brownie og store røde jordbær.


Brownie, (Opskrift fra Camilla )
200 g smør

150 g mørk chokolade (ca. 60%)
3 æg (stuetemperatur)
150 g lyst muscovadosukker
125 g hvedemel
1 tsk bagepulver (kan undværes hvis man ønsker en mere flad udgave)

Smør og chokolade smeltes sammen i en gryde og køler mens æg og sukker pisket let og luftig. Chokoladen piskes i æggeblandingen og mel (+ evt bagepulver) vendes i dejen.

Jeg bagte i en 25x25 cm form. 200grader i 25 min ca. Hold øje for ovne bager ikke ens :)

Da kagen var kølet skar jeg den i små firkanter som jeg kom i glas med frosting og jordbær
Resten af kagen kom i fryseren og skal helt klart i en gang hjemmelavet Fløde IS når jeg engang får fløde i overskud..

1 kommentar:

  1. Åh den kunne jeg godt spise lige nu, selvom jeg lige har spist frokost... ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...