tirsdag den 3. april 2012

Hæklede håndmadder

Min veninde Charlotte fra mødrefruppe 4 ud af 4, har lavet de her madder til os, er de ikke flotte? Jeg er ihvertfald stolt over hendes evner. Vi skulle lære at hækle og NU skulle det være.. jeg har så ikke hæklet noget som helst og Charlotte har hæklet en masse: 

Ostemad med radiser
Æggemad med mayo
Spegepølsemad med remo

Jeg kan nok ikke lade være med at fremvise flere fantastiske ting fra Charlottes hånd, i takt med at de "sniger" sig ind i huset :)

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er de fine - Virkelig gennemførte:-)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig sjovt at hækle mad, det har vi også gjort en hel del her i huset.....

    Og det er altså slet ikke så svært, når først man får det lært.... Jeg har endda lært en det over FB hihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...