søndag den 15. april 2012

Dansende prinsesser

Prinsesse kage lavet AF prinsesser og TIL prinsesser..

Kagefad med prinsesser

Mazarinbunde. kage fløde creme (konditter creme) hakket lys chokolade og mørk, chokoladeganage smurt på bundene. Overtrukket med rød overtræksmarcipan og pyntet med et fortrykt billede.
Kagen blev spist til eftermiddagskaffen igår hos svigermor. Vi kunne kun spise en kvart!! Der er til 12 personer i denne kage, men den er(var) liiidt tung med alt det chokolade ;)
..ved nærmere eftertanke var vi også kun 3 der spiste et stykke jo.. så gik DET regnestykke da op :)

Og nu slap weekenden også op.. go' hverdag i morgen :)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk hvad du kan :-)
    Skrækkeligt så lækker sulten jeg blir hver gang jeg kigger forbi din blog .(

    SvarSlet
  2. Ups Gitte ;) ..når jeg kommer forbi dig bliver jeg ærgelig over ikke at kunne hækle eller sy :) ..ej hvor ville jeg gerne kunne.. men kan vist ikke rigtig slippe kagerne ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...