lørdag den 20. august 2011

Babyshower cake -lyserød med STORK

I dag har vi været på besøg hos falck. Vi skulle ind og mødes med den paramediciner, der tog med i ambulancen ved Clara's fødsel.

Jeg var NØDT til at lave en kage:

Chokoladekage med hindbærfrosting. Total lyserød kage!!

Jeg var nødt til at afprøve lidt blomster og fuglene fra min nye mould

Stork stork langeben
Special delivery <3

Jeg havde set en opskrift på hindbærfrosting som jeg lavede dobbelt portion af og kom mellem bundene og smurte også op med den. Men den var bare slet ikke særlig god!! det var lige før eens tænder ætsede af sukker chok!! ØV
Næste gang vil jeg lave min hvide chokoladefrosting om til een med hindbær i -det MÅ da blive bedre..!!

Men vi hyggede os mens vi var på besøg. Ungerne prøvede både at sidde i akutbilen og ambulancen og det var bare et hit med det blå lys.. det bedste var selvfølgelig at snakke lidt med Carsten og de andre der var der.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den Stork bare i orden !!!

    Ja kagen i det hele taget er bare super fin, flotte fugle.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...