onsdag den 31. august 2011

Cupcake med pindsvin og svampe

..og det er ikke i kagen. Det lover jeg!


Kokos-lime cupcakes med grøn smørcreme. Pindsvin og svampe lavede jeg for 2 dage siden og heldigvis er de tørre. Susanne og jeg skal spise dem idag, senere, når jeg skal over til hende og snakke -og vise min baby frem (som nu er nået at blive hele 6 måneder,inden jeg fik taget mig sammen til at komme afsted, FY!!)

..men jeg glæder mig til at se hende oh kunne da ikke liiige lade være med at snuppe en lille kage med jo.. det er ved at være typisk for mig <3 

Hedgehog
De her små fyrer, kommer i til at se lidt mere til på fredag, (hvor børnehaven igen holder bedsteforældredag og hvor jeg lovede at jeg gerne ville lave kage -igen igen, he he.) sammen med et par af deres "venner" fra skoven.



4 kommentarer:

  1. Super fine!
    Hvordan har du lavet pindsvin og svamp?

    SvarSlet
  2. Så nusselige.
    Kokoslime? Høres spennende ut:)

    SvarSlet
  3. De er så søde! Har set på dem tidligere og tænkt at dem vil jeg også prøve!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...