onsdag den 24. august 2011

Masser af Cakepops

Min veninde har fødselsdag idag og igår aftes hentede hun kage hos mig. Cakepops er hendes fødselsdags gave fra mig -selv om vi ikke er på gave!! (og aldrig overholder det )


Jeg fik afprøvet mit stativ igen -denne gang med helt alm runde brune cakepop


..og så en gang cupcake cakepop :)



Kagen er chokoladekage med frosting og så er de overtrukket med chokolade og rød wilton chokolade. Slikkepinde-pinde er købt hos http://www.dinkage.dk/ -kik til venstre under cakepop ;)

Bag kage, lav frosting og smelt lidt chokolade.
Smulder den kolde kage i en skål og rør frosting i til den har rom kugle-konsistens.
Lav kugler og stik enden af pinden i chokoladen og der efter i kagen.. stil dem på køl til de er godt kolde og overtræk dem med chokoladen.
Lad tørre på en kagedummie eller flamingoplade -lav evt et glas med bønner eller linser de kan stå i..

Ved cupcakes overtrækkes den nederste del inden pinden sættes i - de tørrer i en æggebakke med husholdningsfilm inden de får en anden farve top + krymmel

God fornøjelse og tillykke til dig Vibeke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...