søndag den 7. august 2011

Fødselsdagskage

Min mand havde fødselsdag den 3.aug og jeg havde forelsket mig rigtig meget i en kage fra Nanna som hun lavede i foråret. Så jeg lavede een magen til, næsten!!

"PULVERKAGEN"

Kagen er lavet med dr.oetkers kagemousser. Vanilje og jordbær. De smager ret syntetiske syntes jeg. Jeg måtte jo bare prøve dem, selv om jeg vidste at jeg ikke ville blive tilfreds med smagen.
Kagebundene er lyse lagkagebunde og kagen var dejlig let i den pludselige varme -Dennis tror selv at det er hans skyld det var så dejligt vejr, nu han havde fødselsdag!!

3 kommentarer:

  1. Sød kage... og ja.. de der pulver smager bare ikke godt...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Det er bare helt fint, at du kopierer min kage. Så ved jeg da, at den er god nok. Jeg kan også godt li dine fly:-)
    Jeg har kun prøvet chokolademoussen, og den fandt jeg egentlig ok. Det var til nogle cupcakes.

    SvarSlet
  3. Nanna, så glæder jeg mig til at smage chokolademoussen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...