torsdag den 24. marts 2011

Muffins til knægtens 7 års fødselsdag idag..

Lego NINJAGO muffins i rød og blå og blomster muffins til pigerne.. det var den unge mands bestilling, da han gerne ville dele ud i skolen idag. Som sagt så gjort og mor her måtte igang med at bage og pynte

En rød ninjago cupcake

En blå ninjago cupcake

Ja faktisk lavede jeg 16 stk drenge kager

Close up af pige muffins, så I kan se de fine mønstre :)


Ialt blev det til 24 blomster muffins

Der er ialt 32 børn i min søn's klasse. 0.kl.  De skal heldigvis deles op efter sommerferien :)

Men ikke desto mindre skulle de selvfølgelig have kage alle sammen.

Først skulle en ordre hos http://www.dinkage.dk/ bestilles hjem og der er heldigvis både god service og hurtig levering. SÅ kunne jeg komme igang og vidste hvad jeg skulle bruge min dag på :)

Vanillie muffins blev bagt:

Til ninjago:
Smørcreme farvet med navy blå og med xtra rød. Jeg har brugt gul banan fondant til ninjago ansigtet og så tegnet øjnene på med en fødevarepen i sort. Smørcremen er tyllet på med en flæse-tyl.


Til blomster muffins:
Blomsterne er lavet med blossom plunger og lavet af chokolade fondant, nam nam!! Blomsterne blev lagt til at tørre let, så de kunne holde formen og så blev de pyntet med små perler i hvid og guld og de mindre blomster fik en perlemors perle -selvfølgelig spiselige. Muffins låg er præget med en mønster-måtte og farven er claret. Der skal ganske lidt til..

Jeg fik også købt mig en transport æske til 36 cupcakes -den er gul, en rigtig flot gul farve og så var den billigere end den pink æske.. det er jo et plus :)
Du kan se billedet HER

Andre kager til knægten:
XBOX 360
Pizzakage med turtles
R2D2 star wars
Sørøver skib







                                                                    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...