søndag den 13. marts 2011

Baby rump kage til barnedåb

Så er det atter søndag og denne gang er det Jane og Martin der har brug for en kage. Vi er inde i en stime af barnedåb i øjeblikket og snart er det igen vores egen tur.. om det bliver til en baby rump kage ved jeg dog ikke endnu.. men her er ihvertfald et billede af EMIL's barnedåbskage


Hans forældre har ønsket chokoladekage med jordbær mousse og en chokoladecreme med bananstykker og det er selvfølgelig det der er inden i kagen. Tillykke med knægten

14 kommentarer:

  1. Den er nu ret nuttede sådan en ... Baby rumpe kage !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med de numse-kager... Håber jeg snart får fornøjelsen af at lave sådan en:-)

    SvarSlet
  3. Det var nog det sötaste.. Vilken rolig idé!

    SvarSlet
  4. Det er nu altså en rigtigt dejlig kage.
    Knus

    SvarSlet
  5. Jeg er også vild med baby-rumpe-kage. Flot!!

    SvarSlet
  6. jeg er især vild med de tykke babyfødder/ben - den er super sød og jeg håber også at jeg en dag finder en anledning :-)
    kh
    Anne

    SvarSlet
  7. Men, vilken otroligt söt tårta!!!:)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot og nuttet dåbskage.
    Jeg vil meget gerne lave en a la den til min søsters baby barnedåb -har du brugt en form eller selv?
    Ku godt bruge nogle fif, hvis du kan hjælpe mig...
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Rigtig sød kage.
    Hvordan har du lavet mønstret i tæppet?

    SvarSlet
  10. Jeg har brugt en rund form til at bage kagen i ja og mønsteret i tæppet er præget på. Der findes mange forskellige prægere :)

    SvarSlet
  11. hvad tager du for at lave en baby rumpe kage?
    mvh maria

    SvarSlet
  12. charlotte damsgaard6. oktober 2012 kl. 11.41

    Hej... Vil lave den her kage til min søns dåb og har også købt ind til det..men nu er dr et par spørgsmål ... Kan jeg godt vælger bare at lave min gode chokoladekage uden alt detder fyld og det? Kan man smøre op med alm. glasur- eller erdet for vådt? Hvordan sættes figurer og pynt osv på? Bare med vand? Og hvordan laver manpæne bogstaver? Kan se mange bruger skrifttypen Curlz..er det bare hentet fra computeren og hvad er fremgangsmåden? Og den numse, forstår ikke helt det der med skålen? Hvordan får du denså fast og rund bare ved at komme kagen i en skål? Der må da være noget bindemiddel eller noget? Tak for din gode og inspirerende blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte,
      Du kan sagtens lave kagen uden fyld. Glasur er ikke godt -lav en smørcreme.
      Ja til numsen skal der noget I for at holde den sammen -ellers skal du bage den i en halvrund form
      (www.dinkage.dk har både bogstaver og halvrunde forme, brug fodboldformen fx)
      Du er velkommen til at se min DIY (do it yourself)på rumpen :)

      Slet
  13. Hej med dig,
    Håber du kan hjælpe - er fuldstændig desperat. Skal holde dåb på lørdag og min kage-laver er nu sprunget fra. Kan du nå at lave en kage til fredag aften ? Så kan jeg hente hos dig ?
    Firkantet kage, til 45 prs, hvid sukkermasse, lidt figurer i blå farve og et navn. Ring gerne 42913456
    Mvh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...