tirsdag den 3. december 2013

Giveaway 2. søndag i advent..


Den her halvkugle form har jeg faktisk længe ønsket mig og straks jeg så den tænkte jeg:
 "hey -den skal jeg da eje". Nu ejer jeg den og jeg fik lov at afprøve kagekreationer's fondant -og den hører i mere om en anden gang. NU skal du høre historien om hvordan du kan vinde denne lækre silikoneform og den lille snefnug plunger udstikker:
 Vind denne form og udstikker.

 Det er kagekreationer.dk -en nyopstartet webshop inden for kageudstyr som udlodder bageformen, i samarbejde med mig. Formen har en værdi af 99kr og snefnug har en værdi af 35kr -alt i alt en rigtig flot gave!

Der bliver "lukket" for tilmeldinger søndag den 8.december (som er 2. søndag i advent) kl 16

Alt DU skal gøre er at lægge en kommentar til dette indlæg, hvori du skriver din mail adresse og hvad netop DU ville bruge formen til -der KAN være inspiration på kagekreationer.dk's web shop.

Jeg glæder mig til at høre jeres bud :)




33 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god ide at lave julekugler med formene, men også snemænd, fodbolde, nisser med runde maver, æbler.. jeg kunne blive ved.. kunne være en ide.

    SvarSlet
  2. Jeg ville lave iglo'er drysset med snefnug :)
    Tulletrutmor@gmail.com

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne julekugler jeg ville kunne lave med sådan en form.
    Og fodbolde til mandens kommende fødselsdag. Det ville være et hit.
    Annette, som kan kontaktes her: handandhomemade@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg tænker også fodbolde til børnefødselsdagene, eller snebolde her i vintertiden.
    annie.rosendal@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hvis jeg vandt skulle min datter der skal starte på konditoruddannelsen have det. Hun elsker at lave alverdens kager :-D til min svigerfars 60 års fødselsdag mellem jul og nytår skal hun lave en bryst kage og der ville den være perfekt
    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. En form for snebolde... bryster eller baller ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  7. sådan en har jeg også være på udkig efter længe - jeg ville bruge den ansigter og julekugler.
    kagekrummer@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg tænker, ansigter til diverse børnekager, en lille bakketop ovenpå en anden kage, sol eller månekage:-)
    Jeg kan fanges her: heinecke77@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg tror at jeg vil lave en skøn dessert med støbt fromage i de fine forme :) måske med kirsebær og så pyntet med fondantsnefug med glimmer :)

    Hilsen Line // Madmedhjertet
    madmedhjertet@hmail.com

    SvarSlet
  10. uih, denne fine form skal ikke kun bruges til kager: bolde, bryster, hoveder eller universet (så er planeterne i hus ;) ) men også til forskellige desserter: Pudding, panna cotta, gelé med frugt i - alt,der kan vendes du af formen.
    snefnuggen skal så bruges til pynten. Mon den passer til univers-ideen?! Ellers kan den fint bruges både til kagerne (juleemnet) og desserterne- specielt her op til jul eller selve juleaftenen.

    Hilsner fra Finja // Finja_Reinke@skoleforeningen.de

    SvarSlet
  11. Jeg ville gerne bruge formene til at lave runde chokoladekager eller en opskrift jeg så på masterchef australia til "poached meringues" :)

    Og snefnug udstikkeren er så sød!
    MVH
    Aysha @ www.thecreativemuslimah.blogspot.com
    thecreativemuslimah@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Uhh den vil jeg gerne vinde. Vil bruge den til små kajkager, udstående øjne på en stor kage, bolde osv.
    Anjaydemann@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg forestiller mig små isbomber
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  14. En iglo :) hehe...! Eller måske chokoladeskåle hvis man kan det (?) ihvertfald et forsøg værd...!

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  15. Jeg forestiller mig cupcakes - Modern Version :-)
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Isdessert og ansigter er det første, der falder mig ind :-)))

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  17. Til kage! babyrumper, hoveder, bolde, teletubbies græsplænen - der er muligheder nok :)
    Elise.d.warming@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg ville lave iglo'er drysset med snefnug
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Det er jo en superlækker præmie! Jeg vil, hvis jeg vinder, helt klart bruge præmien til at tage noget lækkert juleinspireret kage. Så kan jeg smide indlægget om på min blog, og sprede den fine julestemning!

    Malene Matzen
    malenematzen@outlook.dk
    www.malenematzen.dk

    Du kan eventuelt tjekke min julekalender ud på min blog (www.malenematzen.dk), hvor der hveranden dag bliver smidt en give-away op, og den dag, hvor der ikke er give-away, er der anmeldelser af lækre produkter!

    SvarSlet
  20. Den anden aften så jeg i fjernsynet Herman laver fuldblodshestes til Ulrik Wilbek. Chokoladekugle med bladguld udenpå og chokoladmousse indeni. Det skal da ihvertfald forsøges ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  21. Jeg ville lave par isbomber af formene.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  22. Skøn give away.
    Lige nu sidder jeg og tænker at jeg vil lave en form for snebolde ellers ville jeg lave dem til mariehøns når vi kommer over på den anden side af vinteren.

    -Anette
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com

    Kig forbi mit univers hvor du lige nu kan vinde en lille før julegave:
    http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/12/jule-give-away.html

    SvarSlet
  23. Elsker, elsker, ELSKER nye bageting til køkkenet :) Jeg vil bruge bageformen til alt hvad der kan laves af sjovt. Kageansigter, julekugler, kunne være sjovt at se om man kunne lave chokoladeskåle deri, man kan komme lækre søde sager i her i julen ;)

    Mite1785 @ Hotmail . com

    SvarSlet
  24. Ja den kan bruges til at lave et par gode bryster til en fræk kage, et par baller, en sne hule (iglu) fodboldt, julekugler, ja man kunne blive ved :-)
    Winnipedersen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jamen det er jo kun fantasien der sætter grænser. Man kunne lave iglo, edderkoppe, græskar, julekugler, kaniner, julemænd, snemænd, nisser, engle, kæmpe snebolde, bryster, baller, golfbolde osv. :-)

    SvarSlet
  26. Øj den ser sjov ud den form. Jeg tror jeg ville bage chokoladekager i den med karamel i midten. Det er formen da perfekt til :-)
    Fondant udstikkeren ville jeg lave små juleophæng i af ler... -det er de bare rigtig gode til :-)
    Hav en skøn december
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  27. Iskugler og måske også chokoladekugler med overraskende fyld til desserter.

    Hilsen Anne-Marie
    ama@grafvika.dk

    SvarSlet
  28. Jeg vil lave små fodbolde og brunkage snefnug (!). 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  29. Min første tanke var, at den ville være perfekt til at lave byster til en brystkage, men det er vist kun til små kager. Men perfekt til julekugler, eller de små søde nissehoveder, der var inde på hjemmesiden.

    Vh Heidi (hsoicrut@gmail.com)

    SvarSlet
  30. Herhjemme er der total jule-moode, så det må være julekugler, der skal laves hvis jeg vinder :)

    smileygirl100 @Hotmail. com (uden mellemrum)

    SvarSlet
  31. Jeg vil lave julekuglee og snemænd... og så kunne det være sjovt at lave en fødselsdagskage der ligner ferm livings kuglestage.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  32. jeg tror jeg ville lave en snemand der kan stå ved siden af våres peberkagehus :) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  33. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...