mandag den 11. marts 2013

Mariehøne kager del 2

Det er vist på tide at få vist de sidste Mariehøne kager frem, fra Clara's 2 år's fødselsdag sidste måned:

Mariehøne kage

Kagen er lagkagebunde med toblerone creme, hakket chokolade og hindbær mousse.

Marcipan muffins med vanilje frosting.
 
Cupcake Wrapper's og mariehønen er fra magiskeminder.dk lige som "bikube-boldene" bagved.
De er vild fede syntes jeg, og egentlig beregnet til at hænge, men jeg manglede lidt spræl på kagebordet syntes jeg og det blev rigtig FLOT med dem..

Små buttede glas flasker med stribede retro papirsugerør i matchende farver.
Banneret om flasken har jeg printet, klippet ud og limet på med limstift. Jeg hev det meste af banneret af,da de skulle vaskes op og resten tog det opvaskemaskinen (husk at rense filtret bagefter)
 
 

Jeg har stadig brug for hjælp..

du kan sagtens nå at være med til at stemme på min lyserøde babyrumpe kage HER

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...