fredag den 1. februar 2013

Traktor. Harald's kage

Så er det blevet Harald's fødselsdag igen. 2 år. Først var det Kaj fra Kaj og Andrea,
meeen så var det  alligevel traktoren der vandt. Altså vandt retten til at komme på hans 2 års fødselsdags kage..
 
Her er den så: traktoren -med vogn..
Rød traktor med vogn
 
Sidste år fik Harald denne Barbapappa kage til sin fødselsdag

Harald fik lidt halmballer, hegn, mur og græs rundt omkring kagen
Et pr mariehøns blev det også til
 

Jeg kan fortælle dig at du kommer til at se meget mere til mariehøns, i andre indlæg, snart

-for vi er gået ind i "fødselsdags måneden" her i huset (Februar) GLÆD DIG

 
Haralds kage er fyldt med gode sager:
 
Flødecreme, halve vindruer, banan stykker og hele blåbær
og det i 2 lag, mellem lette luftige lagkagebunde.
(ynglings lagkage hos mig)
 
Mor og 2 moster kom og hentede kagen -og jeg håber den smagte dejlig.
Tillykke med Harald til Charlotte og Casper :)
 

1 kommentar:

  1. Hold da op... Det kan godt være du ikke kan hækle - men du kan bage og pynte kager der ligner en hel million. Wauuu siger jeg bare.

    Jeg bytter gerne en mariehøne for bare en enkelt småkage. MUMS! ;o)

    Masser af weekend-hilsner fra Lise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...