fredag den 8. februar 2013

Fastelavnstønde kage

Min snart 7 årige datter har lavet kage til hendes klassekammerater i 0.kl
De skulle som alle andre i landet's skoler, slå katten af tønden i dag og når nu der er en uges vinterferie bagefter, så kunne de godt få kage..så jeg bagte..
Fastelavnstønde kage
 

Med poter, katte og serpentiner i fondant

En maske
 
Jeg har sendt 3 fastelavnsklædte børn afsted idag. Jessie og Woody fra "Toy Story og en rød ninjago. 
Min mindste var afsted igår i hallen sammen med alle i dagplejen -hun var Peter Plys :)
Deres mor er ikke så kreativ at hun selv laver deres kustymer, selv om det nok kunne være noget så hyggeligt..

Serpentiner skulle også på kagen. De er heldigvis nemme at lave:
kør strimler rundt om et sugerør og så skal de bare tørre til de kan holde formen.
 
 
Hun var SÅ stolt over at have kagen med og hun elsker heldigvis at dele
 
God fastelavn derude..
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fint - smart med sugerørs tricket (; og forståeligt hun er stolt af sådan en kage (:

    SvarSlet
  2. Sikke en sej kage

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin, rigtig festlig :)

    Helt forståeligt at hun er stolt over den kage :)

    Mia Andersen

    Kig forbi min blog, du kan lige nu deltage i en give away på bloggen :)

    http://miaskageside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Wauuu... hvor er den fin - tror da pokker hun var stolt af den kage :o)

    Hvor fedt du er kommet igang med mariehønen. De er så enkle at hækle, og det er jo kun fantasien der sætter grænser for hvad man ellers kan lave ud af dem :o)

    Ha en dejlig mandag.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er slet ikke til at stoppe igen med det hæklen!! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...