onsdag den 27. februar 2013

Min Laura har fødselsdag, 7 år

I dag er det Laura's 7 års fødselsdag og hun skal have 23 veninder med hjem fra skole i eftermiddag.
 
Laura 7 år
 
Bordet er dækket med de smukkeste Hello Kitty tallerkener, lyserøde servietter og små flasker med Hello Kitty mærkater på.. Min datter stråler og glæder sig meget til i eftermiddag..
Borddækning
 
Hello Kitty tallerkener er købt hos Lone hvor der også røg Hello Kitty balloner i kurven til pigernes
"slikpose" de skal have med sig hjem sidst på eftermiddagen..
Det halve kort skal gøre det ud for hvor pigerne skal sidde. Der ligger et ½ kort ved hvert plads og så skal pigerne trække een af de andre ½dele -finde det rigtie kort, så det bliver et helt  kort og dermed deres plads under spisningen..
 
Cocio One flasker
 
Jeg har ikke lyst til at betale 30 kr pr nostalgisk mælkeflaske, så jeg fandt mine egne flasker, som jeg er godt tilfredse med.. Jeg syntes de er små, buttede og søde -og ser rigtig fine ud når de er pyntet, som her over.. De var også pyntet til mariehønefesten, bare på en anden måde.
 
Hello Kitty godtepose
 
Jeg fandt en skabelon af den lille taske/pose da jeg søgte efter Hello Kitty på nettet og så klippede og klistrede vi lige 30 stk af dem, på en eftermiddag, Laura og jeg.. det var rigtig hyggeligt og behøver heldigvis ikke at blive gjort i sidste øjeblik, så de har været færdige længe..vi elsker begge at være kreative og være sammen om det..
Ipod Nano'en har også været klar en rum tid. Det er også en skabelon jeg fandt på nettet, som jeg skrev "Laura 7 år" på istedet for "valentins sagnge som der oprindeligt var på. Den anden dag blev der så købt chokolade og Ipod-æsken og høretelefonerne blev lavet og lukket. Balloner og ringe var allerede lagt i poserne og NU er vi klar. Endelig er den store dag kommet..og der skal danses og synges og leges
 
 
Pizza snegle
 
De skal have pizza snegle, pølsehorn og grønstags stænger
efterfulgt af KAGEN. (i får den lige igen)
Chokoladekage
 
 
Læg mærke til hendes trøje.. hun elsker 1D (One Direction) hehe
Hun var nødt til at skifte tøj for at få taget billedet til kagen igår aftes og når nu hun skulle have 1D tshirten på idag på selve dage, skulle den også med på kagen :)
Hun tænker over tingene, mit kære barn :)
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det lyder til, du har lige så travlt i februar med at holde børnefødselsdage, som jeg har i juni, stort tillykke med dem begge. Min den store tøs er i gang med at snakke fødselsdag allerede, på trods af, at der er over 3 måneder til, jeg får vist ikke noget at skulle have sagt;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Ja vi har 3 piger inden for meget kort tid :)
      Ha ha, ja de ved nok hvad de vil have de børn :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...