fredag den 28. september 2012

Vanilje twister

Dr.Oetker har endnu engang været så venlig at sende mig et udvalg af deres produkter.

Denne gang var der en nyhed med i pakken. En Vanilje-Twister.
Jeg "syntes godt om" hele pakken og tænkte straks på de rustikke vanijliekranse,hvor der indgår en hel vaniljestang (½ tsk fra Vanilje-Twisteren),  og så tænkte jeg på JUL.
Ihh, 3 mdr igen og vi danser om træet og spiser, spiser og spiser :) 

Vanilje-Twister
Den fungerer på samme måde som en peberkværn -det er blot tørrede vaniljestænger der kværnes.

Jeg har nogle tørre vaniljestænger, som jeg glemte at lukke helt tæt inden de blev smidt ind i skabet igen, mon ikke de kan bruges i den kværn, altså når den er tom??
DET er da go´ stop spild af mad stil, som jeg iøvrigt er fan af :)


4 kommentarer:

  1. Ja har også modtaget den pakke i dag.. Glæder mig til at prøve den vanilje kværn :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. hej
    Hvordan får man sådan en fin pakke,hvis det kan lad sig gøre;-)

    SvarSlet
  3. Ejj hvordan har du fået fingre i sådan en dejlig pakke???

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...