mandag den 24. september 2012

Firkantede muffinsforme (heart)

Sidst jeg bagte den her var til min fødselsdag og nu havde jeg så fødselsdag igen, det siger lidt om at de er SUPER gode og ikke mindst værdige til at fejre mine fødselsdage mere end een gang!!
35 år (det var i august, jeg er bare liiidt bagud med at blogge)
Firkantede muffinsforme

Opskriften på Kokos-Lime cupcakes:

100g smør, blødt
160g sukker
1 lime, skal og saft
1 æg
1 dl letmælk
75g kokosmel
200g mel
1 tsk bagepulver
nip fint salt
100g hakket hvid chokolade

Smør og sukker piskes. Lime og æg tilsættes. Mel, kokos, salt og bagepulver blandes sammen og tilsættes skiftensvis med mælken. Rør chokolade i og fordel i muffins formene
Bages ca 25 min ved 180grader

De søde firkantede muffinsforme er købt hos Dinkage.dk til den nette sum af 22 kr for 10 stk

-og så findes de også med røde hjerter :
Hjerte muffinsforme.









2 kommentarer:

  1. uhh, er vild med særligt lime og kokos, så de er da lige noget for mig.....og rigtig forsinket tillykke

    SvarSlet
  2. De ser gode ud de firekantede muffins :) og en meget forsinket tillykke herfra :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...