mandag den 25. april 2011

Kødben og hundpoter

Jeg har lavet småkager -og dekoreret dem i sort og hvid

Købben og hundpoter

Jeg har før blogget om opskriften på basic sugar cookies og du finder den her . Min favorit er den med vanilliesukker. Det er faktisk også ungernes favorit. Aldrig er der blevet spist SÅ mange småkager SÅ hurtigt. Jeg nåede dog at gafle nogle stykker til dekoration!!
Hundepoten har jeg fundet her og det er SÅ smart at selv om ikke man vil have glasur på, så er der præget et mønster i på forhånd..


Kagerne skal vi have med på "barselsbesøg" i eftermiddag hos min veninde, som har fået en lille bitte hundehvalp for et pr uger siden. Det var jo passende at lave hundepoter og kødben til besøget :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...