tirsdag den 22. juni 2010

..og vinderen er:

spænding spænding.. min kære mand har sved på panden og er ikke sikker på han kan klare presset som udtrækker af give-awayen..




Alle navne er skrevet ned på små sedler. de der er fast læser har fået to og de der har linket videre til giveawayen har fået 3 navne i posen... altså jeg forstår godt han sveder den stakkels mand.. posen er rystet til ukendelighed jo :) ha ha



 ..og endelig ligger der en seddel...   ta ta daaa...   Karina



mail mig på mailto:lenegk@ofir.dk med din adresse, så er der snart en pakke på vej til dig :)

2 kommentarer:

  1. Jubii! Altså!
    Jamen det er jo mig!
    Tusind tak, jeg føler mig virkelig heldig :-)
    Sender dig en fluks en mail.

    Kh
    Karina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...