onsdag den 24. marts 2010

Pizzakage med TMNT -turtles ;)

Såå er det knægtens rigtige fødselsdag!! og i dag skal børnehaven have kage. En pizza kage med turtles på.


Den oprindelige plan var en kage med turtles på og eftersom deres eneste fødeindtag er PIZZA i rå mængder, så fik jeg mulighed for at lave en pizza. Det har været en sjov opgave.

En lille sjov historie er, at min dejlige knægt forærede mig en 20kr mønt for kagen. han går noget op i pengenes værdi og om det sådan heeelt ÆGTE er hans, når han har fået lov at købe noget for pengene..
Heldigvis er han en ret betænksom dreng og selv om det er han's så elsker han at dele med sine søskende.
Men hva han ikke ved er at hans 20'er ligger i hans pung igen, men det er vores lille hemmelighed :)



Pizza kage

Kagen er drømmekage og uden fyld. Den er smurt op med lidt hvid chokolade ganage og overtrukket med overtræksmarcipan. Tomatsovs, bacon, peberfrugt og champignon er også marcipan. Osten er revet hvid chokolade og pizza æsken har den lokale pizzamand foræret os..

Turtles er modelleret i fondant..








4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin og sjov :) Og sikke en sød dreng du har, der sådan vil betale for dit arbejde :)

    SvarSlet
  2. Wow Lene! Jeg faldt lige over et billede af din kage på google selvom jeg søgte efter noget helt andet. Hvor er den dog bare fantastisk sej!!! Virkelig en genial idé!

    SvarSlet
  3. Hold fast den er flot! Wow. Skal selv igang med en turtles kage og havde tænkt på ideen med pizzaen men mon man kan lave fyldet ud af fondant?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...