onsdag den 5. oktober 2011

Lynet McQueen

Jeg fik muligheden for at lave Lynet McQueen igen -jeg afslog og foreslog en anden kage istedet for. Jeg er mættet af Lynet i 3D, der er lige som ikke rigtig udfordring nok og så "lopper" jeg den og kagen bliver ikke så fin som jeg havde håbet. Det ville jeg gerne undgå og så lavede jeg denne her kage til Julie's 6 års fødselsdag istedet.. for Julie er VILD med den skønne bil

Jeg syntes selv resultatet blev super godt:

Julie 6 år
Lynet McQueen og Bumle fra Cars og Cars 2


Skilt og kegler

Dæk og 6-tal

Kaktus og sten

Kanten rundt er smørcreme der er drysset lidt rørsukker på.
Det passede så godt til det motiv :)
Sukkerbillede købt HER

Kagen er chokoladekage med chokolade frosting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...