tirsdag den 4. oktober 2011

Dekorerede småkager til babyshower

Jeg måtte også købe denne her udstikker.

Den blev brugt til at lave de her cookies med:

 Baby BODY Cookies, med hjerter (den røde body kom ikke med til en drenge-fest)
og endnu flere udstikkere som blev til dekorerede småkager for at glæde en vordende mor (og far)


Ice blue og Lime farvede hjerter og stjerner.


Et billede inden jeg skriver BABY BOY
Der sneg sig en sommerfugl med. Jeg syntes at også den blev fin i de farver


Jeg syntes min sorte icing løb lidt ud da jeg skrev. Ikke at det gør det store, man må gerne kunne se de er hjemmelavede, men tror jeg prøver med fondant bogstaver næste gang -om ikke andet så for at se hvordan det ser ud. Jeg lavede 50 kager i alt. Jeg tog godt nok kun de billeder i ser :(
Jeg tænkte kun på at komme ud af døren i tide.

Jeg vil lige vise jer at de også er søde med prikker :)
Billedet er inden jeg fik lavet prikkerne om til hjerter
-og inden body'en fik knapper i bund og ved skulder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...