fredag den 22. oktober 2010

klamme fingre

Min datter og jeg har lavet klamme fingre idag. Opskriften er DENNE for det er simpelhen vores favorit når der er vaniljesukker i :) og så er det ellers bare at smutte ca 40 mandler til neglene.
Jeg overvejede et kort øjeblik at bruge marmelade til at klistre neglene fast med, men prøvede uden og de sidder fint fast.. dog ville marmeladen smage rigtig dejlig sammen med fingeren!!

Vi trillede og trillede og jeg lave lidt finger-rille i mine. Jeg syntes nu de blev rigtig gode, begge hold.
-og det med at male med både rød og sort pastafave blandet op med lidt vand.. DET var et stort hit for datteren på 4½..

Her et billede af resultatet:

Klamme fingre


Endnu flere klamme fingre..

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine, og da ikke så klamme :-)

    SvarSlet
  2. uha ... sikke nogle klamme fingre :-)

    SvarSlet
  3. Hehe - hvor er de grimme! og fine :o)

    SvarSlet
  4. Tak :)

    Jeg syntes også de blev "fine"

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...