mandag den 13. august 2012

Monster High kage

Kender du Monster High Dukkerne?? Jeg gjorde ikke før Andrea ville have en Monster High Kage til hendes fødselsdag.
Så efter at have "googlet" en del var jeg meget i tvivl om hvordan kagen skulle se ud. Jeg mener..
..Det er sådan noget "dracula"-noget, hvor de har klædeskabe der er kister og de har små hugtænder??
Hvordan forener med det med kage til en pige der fylder 5 år?? laver en kiste? nej, vel..

Her er mit bud:

Monster High cake

Jeg syntes den blev sød -sød som til en 5årig-sød og stadig med masser af Monster High over den.
Dyrene på cupcake's er deres kæledyr. Hver dukke har et kæledyr og der er 7 dukker ;)
Det store kranie med sløjfen er Monster High Logo'et, lavet som sukkerprint.

Sløjfe

Monster High Cake




8 kommentarer:

  1. Den er helt perfekt til en 5 årig, er enig med dig i, at en kiste ville have været i overkanten ;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Hvor er du dog eminent til at lave kager. Det ligner jo kunstværker. Gid du boede i Aalborg, så gad jeg godt bestille en kage til min lille Olivers første fødselsdag til vinter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Den første fødselsdag -det er altså bare noget særligt :)

      Slet
  3. Bestemt et rigtig godt kompromis, og mon ikke der bliver kamp om de små "kæledyrs kager" ! :D

    Puha, jeg ville sørme også ønske du boede tættere på Aalborg, for så havde jeg en kage i tankerne til kærestens fødselsdag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er langt til Aalborg fra mig :) kunne have været hyggeligt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...