fredag den 30. september 2011

Min lille cakePOPmould..

Det skal ikke være en hemlighed at både jeg og mine to ældste piger kan lide kage ting ;)

Det betyder at jeg har to eller flere af en del ting efterhånden. De er jo nødt til at have deres eget!! og alle ved hvor træls det er at sidde at vente på at kunne komme videre..når man nu liiige skal brug det den anden sidder med..
Derfor har pigerne hver deres lille æske med kageting -og de deler gerne og låner ud hvis jeg lige skulle mangle noget..

Derfor er det heller ikke mystisk at jeg så absolut skulle have 2 stk af den her:

My Little Cupcake CakePOP Mould
Du kan købe den HER 
(husk at købe slikkepinde-pinde og CandyMelt chokolade også)

Og jeg har kun PRØVET den, ikke lånt den.. for min ældste datter (5½) skulle nok lige gøre det for mig mens jeg smeltede chokolade og ammede mindste søster (7mdr)
Som sagt, så gjort.. 35 stk blev det til.. syntes pigebarnet var RET tålmodig :)

og så kunne vi dyppe, sætte pinde i, køle og dyppe igen inden vi skulle drysse:

uhmm, kage

Farmand fik dem med på arbejde idag. Vi beholdt dog et pr hjemme som smagsprøve!

2 kommentarer:

  1. Altså jeg synes de ser vildt søde ud, men ja.. jeg forstår bare ikke helt det der med kage på pind .. hihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. he he, men det er så hyggeligt :) det er nemt, men tager en del tid.. og med den mould, er det SUPER nemt..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...